ÕIGLASE KAUBANDUSE NÄDAL 23.-29.10.2017: TARBIJATE HUVI ÕIGLASE KAUBANDUSE, LÄBIPAISTVUSE JA KAUPADE TEGELIKU PÄRITOLU VASTU KASVAB IGA AASTAGA.
- Üksikasjad
- 17.10.2017
- Ostuotsuste puhul on aina olulisemad tootja laiendatud vastutus ja läbipaistvus.
- Toote jälgitavus on võimalikum, kasulikum ja nõutavam.
- Tooteid ostes või kasutades teab 55% EL-i kodanikest üldiselt seda, millised on toodete kõige olulisemad keskkonnamõjud.
Allikas: Supply Cha!nge. Muudame poeketid õiglaseks 2017
_______________________________
- Fairtrade’i märgise tuntus kasvab: 2016.a teadis juba18% inimestest, millega on tegemist.
- Rohkem inimesi ostavad pigem õiglase kaubanduse ja kestliku ettevõtluse märgistega tooteid: 2016.a ostis 11% võimalusel vähemalt mõnes tooterühmas märgisega tooteid.
Allikas: Eesti elanike arvamus õiglasest kaubandusest, Turu-Uuringute AS Omnibuss küsitlus 2016