Ettevõte, kodanikuühendus, kogudus või avaliku sektori asutus
Õiglase kaubanduse sõbra märgise taotlemise kriteeriumid:
- Kasutab 4 erinevat toodet vähemalt 2 kategoorias, millel on õiglase kaubanduse, jätkusuutliku või vastutustundliku tootmise märgis või mis pärinevad otsekaubandusesest (nende seas näiteks kohv, tee, kakao, šokolaad, maiustused, suhkur, mesi, vürtsid, troopilised puuviljad, vein, lilled, rätikud tja muud puuvillast tooted, kosmeetika jne).
- Vähemalt 2 neist toodetest on Fairtrade märgisega.
- Fairtrade märgis või õiglase kaubanduse teema on nähtav füüsiliselt, kodulehel ja sotsiaalmeedias ning osaletakse õiglase kaubanduse kuu/nädala/päeva tegemistes sooduspakkumisega.
Teadlikkuse tõstmine on tähtis nii organisatsiooni siseselt, aga ka olles eeskujuks väljaspool oma organisatsiooni.