- Üksikasjad
-
15.02.2021
Eestlaste seas on populaarseimateks Fairtrade märgisega toodeteks jäätis, šokolaadid, küpsised ja kommid. 2019. aastal ostsid eestlased võrreldes 2018. aastaga suisa poole rohkem Fairtrade märgisega tooteid, mis kokku tegi jaemüügi väärtuseks 5,4 miljonit eurot. Kasvavat huvi näitab ka ettevõtete huvi õiglase kaubanduse sõprade märgise taotlemisel.
Loe edasi…Eestlased ostavad poole rohkem õiglase kaubanduse tooteid kui enne
- Üksikasjad
-
25.01.2021
MTÜ Mondo otsib osalise tööajaga müügi- ja ärisuhete spetsialisti (ingl k Sales and commercial relations specialist), kes aitab kasvatada õiglase kaubanduse levikut ettevõtetes.
Sa teed tööd selle nimel, et:
- Eesti ettevõtted teavad, miks ja kuidas taotleda ning kasutada õiglase kaubanduse (Fairtrade) märgist;
- poeketid ja poed võtavad müüki Fairtrade märgisega tooteid ning kasutavad Fairtrade märgisega toorainet omamärgitoodete (ingl k private label) valmistamisel;
- hulgimüüjad võtavad oma valikusse Fairtrade märgisega tooteid;
- hotellid ja toitlustusasutused kasutavad ja müüvad Fairtrade märgisega tooteid.
Loe edasi…Mondo otsib müügi- ja ärisuhete spetsialisti õiglase kaubanduse alal
- Üksikasjad
-
27.11.2020
MTÜ Mondo soovitab, kuidas Mustal Reedel vallanduvast ostumöllust hoiduda või siis targalt talitada. Kuidas teha valikuid, mis ei koorma keskkonda, tagavad tegijatele õiglase hinna, ei toeta orjatööd ega lapsorjatööd ning on ühtlasi päriselt vajalikud?
Loe edasi…12 soovitust, kuidas Mustal Reedel end hästi tunda